
راینو 7-SR1
نرم افزار راینو Rhinoceros توسط برادران مک نیل (Mcneel) در سیاتل آمریکا متولد شد. در آن از سیستم نربز(Non-uniform rational B-spline) استفاده شده است، که در واقع یک سیستم ریاضی برای محاسبه و ارائه منحنی ها و سطوح در گرافیک کامپیوتری میباشد. سابقه نربز به سال ۱۹۵۰ میلادی بر میگردد که با توجه

راینو 6-SR33
نرم افزار راینو Rhinoceros توسط برادران مک نیل (Mcneel) در سیاتل آمریکا متولد شد. در آن از سیستم نربز(Non-uniform rational B-spline) استفاده شده است، که در واقع یک سیستم ریاضی برای محاسبه و ارائه منحنی ها و سطوح در گرافیک کامپیوتری میباشد. سابقه نربز به سال ۱۹۵۰ میلادی بر میگردد که با توجه

راینو 5-SR14
نرم افزار راینو Rhinoceros توسط برادران مک نیل (Mcneel) در سیاتل آمریکا متولد شد. در آن از سیستم نربز(Non-uniform rational B-spline) استفاده شده است، که در واقع یک سیستم ریاضی برای محاسبه و ارائه منحنی ها و سطوح در گرافیک کامپیوتری میباشد. سابقه نربز به سال ۱۹۵۰ میلادی بر میگردد که با توجه

راینو 5-SR13
نرم افزار راینو Rhinoceros توسط برادران مک نیل (Mcneel) در سیاتل آمریکا متولد شد. در آن از سیستم نربز(Non-uniform rational B-spline) استفاده شده است، که در واقع یک سیستم ریاضی برای محاسبه و ارائه منحنی ها و سطوح در گرافیک کامپیوتری میباشد. سابقه نربز به سال ۱۹۵۰ میلادی بر میگردد که با توجه

راینو 5-SR12
نرم افزار راینو Rhinoceros توسط برادران مک نیل (Mcneel) در سیاتل آمریکا متولد شد. در آن از سیستم نربز(Non-uniform rational B-spline) استفاده شده است، که در واقع یک سیستم ریاضی برای محاسبه و ارائه منحنی ها و سطوح در گرافیک کامپیوتری میباشد. سابقه نربز به سال ۱۹۵۰ میلادی بر میگردد که با توجه